Veelgestelde vragen

  1. Zijn er vaste rondetijden?
    Ja, alle activiteiten hebben vaste start en eindtijden. Zo kan je na een activiteit
    makkelijk instromen bij een 2e of 3e activiteit.
  2. Mag ik zelf taart meenemen?
    Bij een kinderfeestje ja, wel graag zelf bordjes, servetjes, schoteltjes en vorkjes
    meenemen en weer mee naar huis nemen
  3. Mag ik andere consumpties meenemen?
    Nee, wij verkopen drinken en chips. Lunch of BBQ kunt u vooraf bestellen.
  4. Kan ik het aantal kinderen later nog wijzigen?
    Ja, tot zeven dagen voor aanvang van het feestje is dat geen probleem. Daarna
    kunnen er eventueel wel meer kinderen meedoen. Het aantal dat bij ons bekend
    is 7 dagen voor aanvang van het feestje wordt ook minimaal gefactureerd.
  5. Mogen we zelf activiteiten organiseren?
    Nee, u kunt rustig nog buiten of binnen zitten bij ons en de kinderen spelen nog.
    Echter zelf activiteiten organiseren zonder uitdrukkelijke toestemming van UP
    Events is niet toegestaan.
  6. Hoe lang voor de activiteit moet ik aanwezig zijn?
    Wij raden aan om 15 – 30 minuten voor aanvang van de activiteit aanwezig te
    zijn.
  7. Is er plek om kadootjes uit te pakken?
    Ja, wij zorgen dat er een plek is om lekker te zitten en kadootjes uit te pakken,
    bij mooi weer buiten, bij minder weer binnen.
  8. Hoe zit het met de betaling?
    Goede vraag! Bij bevestiging van een feestje ontvang je van ons een  aanbetalingsfactuur van 70% van het totaalbedrag. Binnen een week alvorens  het feestje, wanneer het minimum aantal kids definitief is, ontvang je de restfactuur.  Zorg ervoor dat de volledige betaling uiterlijk 3 dagen voor het feestje is voldaan.  Good to know: bijgevoegd met de factuur vind je de betaallink, waarmee je de  betaling gemakkelijk per iDeal of Creditcard kan voldoen.